Objednávka
URČENO PRO NEREGISTROVANÉ KOSMETICKÉ PORADCE
Nákup je velmi snadný, rychlý a pohodlný.
SVÝM ZÁKAZNÍKŮM NABÍZÍM 10% SLEVU NA VŠECHNY KATALOGOVÉ VÝROBKY
Pokud si chcete nakoupit kosmetku, vyplňte tedy objednávkový formulář
OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ
Do poznámky uveďte způsob dodání zboží, můžete si vybrat ze tří variant:
dobírka - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete při převzetí zásilky.
platba převodem na účet - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete předem (platební údaje Vám budou zaslány po přijetí objednávky).
osobní doručení - pouze pro Rýmařov a blízké okolí - zboží Vám bude doručeno osobně, platíte hotově při převzetí.
Dodací podmínky
Dodací lhůta 7-10 dnů. O termínu dodání včas informujeme zákazníky e-mailem.
Způsob dodání
Objednané zboží odesíláme prostřednictvím České pošty.
Poštovné
Při objednávce zboží za částku vyšší než 1500 Kč poštovné neúčtujeme.
Při zásilce na dobírku účtujeme poštovné ve výši 110,- Kč
Balné neúčtujeme.
Ochrana osobních údajů
Vaše osobní data, která nám poskytujete v rámci Vašeho nakupování v tomto elektronickém obchodě jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům.
Záruka vrácení peněz
Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz".
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou Vám neprodleně zpět zaslány peníze (bankovním převodem).
Podmínkou vrácení peněz je:
Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Ve vracené zásilce musí být vložena kopie útržku z balíkové složenky.
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.
Reklamační řád
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
K reklamaci je nutné předložit kopii dokladu o zaplacení a dodání zboží.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.